Welcome to [GHB] - GAmEhAcKbAsTaRdS Forum

Welcome to [GHB] - GAmEhAcKbAsTaRdS Forum, like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of [GHB] - GAmEhAcKbAsTaRdS Forum by signing in or creating an account.
  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Max151515I

Would you buy ViP again?

Buy ViP  

304 members have voted

  1. 1. Would you buy it again?

    • Yes
      249
    • No
      55


Recommended Posts

We care about your opinion, would you buy ViP again here?

We would also like to know why. Please write a feedback.

 

If not, why not? How can we improve ourselves in your opinion?

Edited by Max151515I
Added another option
  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

11/1/2016

Everything has been fixed and works perfectly now , it's been two months since im using the cheat on my main account and no ban yet :) I couldn't ask for anything better.

Edited by deddog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh no...

Vip:: AimBot irregular.

PUBLİC-VIP: ESP

PUBLİC-VIP: No Recoil

PUBLİC-VIP: No chams-fog

VIP: Telekill(kids gaming)

What is different?

VIP EXTRA: every day banned. Good job.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh no...

Vip:: AimBot irregular.

PUBLİC-VIP: ESP

PUBLİC-VIP: No Recoil

PUBLİC-VIP: No chams-fog

VIP: Telekill(kids gaming)

What is different?

VIP EXTRA: every day banned. Good job.

 

Thank you for the feedback but could you explain what you mean with "PUBLIC-VIP: ESP" and "PUBLIC-VIP: No Recoil"

Since No Recoil and ESP are, as far as I know, working.

 

And if you don't like Telekill, don't use it. Or do you mean it doesnt work correctly?

 

 

@All Others:

The Voting is privat. If you do not want to let us know you voted you dont need to write anything.

 

Thanks,

Your GhB-Team

Share this post


Link to post
Share on other sites

yes! i recommend to buy VIP bc i love the hack and its undected (most of the time) .. and if u do the usb Trick u dont get ban.. i play with hacks 3 Month Without Bans :D:D

Most of the time

Share this post


Link to post
Share on other sites

waiting for hack update is painful but the hack is awesome. Also, everyone get get hack extension which is a good thing ....if ghost aim include that would be great....

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ghost aim is not possible anymore since Nexon patched it completely. However, if there is a way to get it back we will but no one has a method of doing so yet.

  • Upvote 2
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hell no.

 

Nice feedback. Please describe what you really don't like.

Btw, you bought ViP while the hack was outdated. You could knew it before.

But you dont lose any ViP Time. Its get extended.

 

So please first get around GhB and then make a feedback please.

Thanks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Max,

 

ich habe JA gevotet, weil der Hack mir eig. gefällt aber da gibt es Sachen die man ansprechen muss:

 

1:Der Hack funktioniert 30% der Zeit nicht bzw. der Loader ist down

 

2:Wenn es um bestimmte hacks geht wie z.B CAEU und man sich an den Moder wenden muss, also indem fall Cyno,

kann man davon ausgehen das man innerhalb von einer Woche keine Antwort kriegt bzw, nie eine bekommt.

 

3:Wenn der Hack dann einige Zeit ausfällt sollte mit den Usern besprochen werden was eine gerechte Entschädigung ist für

die Zeit in der, der Hack nict funktionierte

 

Also ist meine Meinung, ich hoffe du verstehst nichts falsch

 

Ach ja und man sollte in CAEU wieder Ghost Aim einführen :P

 

Mfg. digga10000

Edited by digga10000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Max,

 

ich habe JA gevotet, weil der Hack mir eig. gefällt aber da gibt es Sachen die man ansprechen muss:

 

1:Der Hack funktioniert 30% der Zeit nicht bzw. der Loader ist down

 

2:Wenn es um bestimmte hacks geht wie z.B CAEU und man sich an den Moder wenden muss, also indem fall Cyno,

kann man davon ausgehen das man innerhalb von einer Woche keine Antwort kriegt bzw, nie eine bekommt.

 

3:Wenn der Hack dann einige Zeit ausfällt sollte mit den Usern besprochen werden was eine gerechte Entschädigung ist für

die Zeit in der, der Hack nict funktionierte

 

Also ist meine Meinung, ich hoffe du verstehst nichts falsch

 

Mfg. digga10000

 

 

Zu punkt 1: Das stimmt, aber der Loader geht immer. Außer die Server werden ddosed aber dafür können wir auch nichts.

 

Zu punkt 2: Dafür haben wir eig. ein Support-Team. Solltest du den Wunsch erheben Cyno zu sprechen, sag uns bescheid dann sagen wir ihm bescheid.

 

Zu punkt 3: Ihr verliert keine ViP Zeit. Deshalb gibt es auch keine Entschädigung.

Über diverse Events habt ihr, und ist auch die einzige Möglichkeit, an kostenlsoes ViP ranzukommen. Diese kannst du immer gerne nutzen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach ja und man sollte in CAEU wieder Ghost Aim einführen :P

 

Ghost Aim ist gepacht. Aber sobald sich eine neue Möglichkeit ergibt Ghost Aim wieder einzufügen, werden wir das tun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iv been looking for a good website to buy a perm vip. As long as there are server logs that will detect it, you won't get a cent out of me. But I'm still waiting and checking.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ There is always a risk that hack/ feature causes server logs. You should stop hacking and learn how to play the game if you're looking for a hack like that. Good luck.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Max,

 

Ich denke ich werde mir mal wieder einmal VIP gönnen, obwohl Ghost-Aim patched ist, was aufjedenfall das geilste überhaupt war.

 

Das Ding an der ganzen Sache, ich habe früher mit meinem altem GHB-Acc ( Daten verloren nach PC-Neu Aufsetzung ), vor langer Zeit mit dem VIP gehackt.

Ich und ein Kollege haben glaub ich 2-3 Monate easy mit VIP gehackt ohne gabannt zu werden,

der Support war früher unglaublich, man hat sofort eine Antwort bekommen & der war immer spätestens nach einem Tag wieder Online.

 

Als GHB dann Probleme hatte, sind wir zu einem anderem VIP rübergegangen.

 

Kleine Zwischen Story von der anderen Seite: Nach einem Zwischen Patch, haben wir Sniper27 (so hieß der frühere Coder glaub Ich) angeschrieben, dass er den Radius 5 beim Ghost Aim vergessen hat,

5 min später hatten wir eine Antwort das er das sofort erledigt, weitere 5 min später war der Hack für 10 min off & danach war der Radius drin.

Kurz gesagt, unglaubliche Arbeit.

 

Zurück zum Thema.

 

Wir waren sehr zufrieden mit dem VIP, doch als die Seite und eine weitere aufhörte,

dachten wir gehen wir zurück zu GHB, also kauften wir uns den VIP,dachten haben wir jetzt neh' Runde Spaß.

 

Doch dann kam die Überraschung: Ein Tag später mit GHB gebannt worden, und wir haben weder OBV gehackt noch Settings benutzt die Logs machen.

Wir dachten erst das wäre ein Zufall, doch jeder spätere Account wurde mit GHB spätestens nach einem Tag gebannt.

 

Um zu einem Ergebniss zu kommen: Ich werde ihn mir denk ich trotzdem kaufen und mal wieder ausprobieren, da Ihr ja ein neuen Coder habt.

 

Hoffe dieser Beitrag war nicht so unnötig.

 

-MfG balan. ♥

Share this post


Link to post
Share on other sites

I won't because right now, there is no hack to buy.

 

You could buy hacks for:

CS:GO

CS:S

All supported (by GHB) Source Games ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.