Jump to content
Welcome, Guest
Existing user? Sign In

Sign In



Sign Up
The MatriX
  • Welcome To Ghbsys
  • CS GO Streaming Version is released. Have fun streaming while cheating!
  • Have a Payment Issue? Send us a Support ticket.
  • Make a thread if you need support or join our discord for live support.
  • Have Suggestions? Make a thread and you'll earn Ghbsys Points for implemented suggestions.
  • Join our discord to stay well connected! Don't forget to integrate your discord to the site
  • Welcome to [GHB] - GAmEhAcKbAsTaRdS Forum

    Welcome to [GHB] - GAmEhAcKbAsTaRdS Forum, like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of [GHB] - GAmEhAcKbAsTaRdS Forum by signing in or creating an account.
    • Start new topics and reply to others
    • Subscribe to topics and forums to get email updates
    • Get your own profile page and make new friends
    • Send personal messages to other members.

    Some Question's to V.I.P!


    xInnocentex
     Share

    Recommended Posts

    Hallo,

    ich dachte daran in geraumer Zeit mir VIP bei euch zu kaufen. Jedoch kamen mir dabei ein paar zweifel auf.

    Um wieder ein wenig auf Stimmung zu kommen ladete ich erst einmal ein paar Public Hacks runter.

    Runterladen und alles kein Ding - doch beim Versuch den Hack zu Starten bekam ich diese Fehler Meldung:

    "Die Anwendung konnte nicht richtig initialisiert werden (0xc0000135). Klicken sie auf "OK", um die Anwendung zu beenden.

     

    So, nun meine frage.

    Fehlt mir ein Programm um Hacks zu öffnen oder irgendwas? Ich hatte nämlich meinen Pc formatiert wobei ja alles weg ist.

    Ich habe Sorgen das wenn ich mir für 10 euro VIP kaufe, ich den Hack dann nicht starten kann!

    Kann ich gebannt werden?

    Und, gibt es einen OPK Hack um schneller zu leveln?

    Das war's erstmal.

     

    Mfg Tobi.

     

     

    ________________________________________________________________________________

    _________________________________________________________________________________

    _______________

     

    Hello,

    i want to buy VIP on your site. But I have some doubts. To get a little bit happier I downloaded some Public Hacks first.

    No Problem to download but when I want to open the Hack it says: The Usage can not get initialized (0xc0000135). Klick "OK" to close the Window.

     

    So thats my Question..

    Do I miss some Programms to Open the Hack?

    When I buy VIP cant I open the Hack?

    Can I get Banned for Hacking with VIP?

    Is there an OPK Hack?

     

    Ok so please answer quickly.

     

    Cheers Toby.

    Link to comment
    Share on other sites

    Keine Angst ,

    Falls Sie irgendwelche Probleme bei dem VIP Stuff hast , kontakiere einfach einen Supporter (Sind in der Online-Liste mit einem Organgenen Namen und einem S leicht zu finden.)

     

    Aber bei den Public Hacks ,

    Sind Sie sich sicher , dass sie Netframework 3.0 Installiert haben ?

    Haben Sie es mit mehreren Hacks bzw. Injectoren versucht ?

    Haben Sie Windows Vista / Windows 7 ? Wenn Ja , müssen Sie den Injector Als Administator ausführen (Rechtsklick -> Als Admin ausführen.)

     

    Wenn es an Netframework Liegt ,

    Einfach Googlen , da werden Sie in 2 Sekunden fündig O.o

    Oder einfach bei dem Root - Admin "NeoI.I.I" auf das Profil gehen , und in Seiner Signatur auf .NetFramework3.0 Klicken.

     

    Best regards ,

    1337

    Link to comment
    Share on other sites

    Bemerkenswert wie schnell man hier eine Antwort bekommt.

     

    Es hat wirklich an diesem Programm gelegen.

    Für deine schnelle Antwort und deinen Ausführlichen beitrag bekommst du ein FETTES Thanks !

     

    D A N K E ! O.o

    Link to comment
    Share on other sites

    Guest
    This topic is now closed to further replies.
     Share

    • Recently Browsing   0 members

      • No registered users viewing this page.
    ×
    ×
    • Create New...