Jump to content
Welcome, Guest
Existing user? Sign In

Sign In



Sign Up
The MatriX
  • Welcome To Ghbsys
  • CS GO Streaming Version is released. Have fun streaming while cheating!
  • Have a Payment Issue? Send us a Support ticket.
  • Make a thread if you need support or join our discord for live support.
  • Have Suggestions? Make a thread and you'll earn Ghbsys Points for implemented suggestions.
  • Join our discord to stay well connected! Don't forget to integrate your discord to the site
  • Welcome to [GHB] - GAmEhAcKbAsTaRdS Forum

    Welcome to [GHB] - GAmEhAcKbAsTaRdS Forum, like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of [GHB] - GAmEhAcKbAsTaRdS Forum by signing in or creating an account.
    • Start new topics and reply to others
    • Subscribe to topics and forums to get email updates
    • Get your own profile page and make new friends
    • Send personal messages to other members.

    C++ Warrock Mouse Event.


    hoden20
     Share

    Recommended Posts

    Hallo Leute,

     

    habe grade ein Problem mit nem aktuellen Projekt. Und zwar in einem ganz normalen

    Warrock D3D Hack, will ich ein Mouse Event einbauen. Funktioniert auch soweit schon ganz gut.

    Ich habe vier Variablen auf die jeweils eine Position gespeichert werden soll.

     

    p1

    p2

    p3

    p4

     

    if (GetAsyncKeyState(VK_F3))
    {
    GetCursorPos(&p1);
    }

     

    und dann

     

    if (CH_startevent==1)  
    {
    SetCursorPos(p1.x, p1.y); 
    keybd_event(VK_LBUTTON,0,0,0);
    }

     

    Das Problem ist das er das viel zu schnell macht und deswegen nicht mehr klickt.

    Standartmäßig würde man jetzt sagen sleep einbauen Problem ist aber da es ja in Warrock.exe injected wird

    das dan der ganze Prozess angehalten wird und das extrem laggt. Hat jemand ne andere Idee ?

     

    Gruß Hoden

    Edited by hoden20
    Link to comment
    Share on other sites

    Hm, wie wärs mit Thread createn, dann Sleep einbauen, dann wird nämlich nur der Thread angehalten und nicht der ganze Prozess O.o

    Link to comment
    Share on other sites

    Ok danke schonmal. Kannste mir für das mit dem Thread nen Beispiel posten ?

    Lerne jetzt seit ca. drei Monaten C++ mit nem Buch aber mit Threads hab ich bis jetzt noch nichts gemacht.

    Edited by hoden20
    Link to comment
    Share on other sites

    void MeinThread(void)
    {
    while (true)
    {
    	// Mach irgendwas
    	Sleep(25); // 25 ms
    }
    }
    
    BOOL WINAPI DllMain(HINSTANCE hModule, DWORD dwReason, LPVOID lpvReserved)
    {
      if(dwReason == DLL_PROCESS_ATTACH)
      {
      CreateThread(0, 0, (LPTHREAD_START_ROUTINE)MeinThread, 0, 0, 0);
      }
      return TRUE;
    }

    Link to comment
    Share on other sites

    Guest
    This topic is now closed to further replies.
     Share

    • Recently Browsing   0 members

      • No registered users viewing this page.
    ×
    ×
    • Create New...